Alles van Noordwest-Veluwe
Bekijk de agenda
< oktober 2019 >
wk
ma
di
wo
do
vr
za
zo
40
 
1
2
3
4
5
6
41
7
8
9
10
11
12
13
42
14
15
16
17
18
19
20
43
21
22
23
24
25
26
27
44
28
29
30
31
 
 
 

Communicatie Harderwijk EMC Solutions



Adresgegevens Botter 33 05
8243KM Lelystad
Telefoon
T 06-45600048

Uw specialist in telecommunicatie
Al meer dan 20 jaar hebben wij passie voor Telecom & ICT. Onze missie is het leveren van totaal oplossingen aan de zakelijke markt. Als ICT Partner & system integrator zijn wij uw aanspreekpunt voor al uw Electronische, Media en Communicatie gerelateerde zaken.

EMC Solutions is de specialist in (IP) telefonie zoals SIP & hosted telefonie (VoIP), als mede gespecialiseerd in kritische communicatie zoals NEN2575 (Stil Alarm, stille ontruiming), Pzi en zorgalarmering. Of het nu gaat om het bestellen van hard & software, het installeren, configureren en het beheren hiervan of zaken zoals internet gerelateerde zaken en telefonie dan bent u bij ons aan het juiste adres.

PRODUCTEN

Telefooncentrales
Iedere organisatie is anders. De manier van communiceren kan daardoor per organisatie sterk verschillen. Toch heeft iedere organisatie in de basis één ding gemeen; telefonie is een belangrijk onderdeel van de bedrijfsvoering. Om telefonie zo optimaal mogelijk te gebruiken, moet deze betrouwbaar zijn en vooral zo efficiënt mogelijk ingericht zijn. Welke telefooncentrale het best bij uw organisatie past, is afhankelijk van de wensen en eisen die u heeft om voor u zo efficiënt mogelijk te werken en de omvang van uw organisatie.

EMC Solutions levert zowel telefooncentrales in de cloud (ook wel hosted VoIP) alsmede telefooncentrales op klant locatie.


INTERNE COMMUNICATIE

Zorg zoals een Huisartsenpraktijk
EMC Solutions biedt op het gebied van communicatie totaal oplossingen voor diverse verticale markten, zo ook voor huisartsenpraktijken. Praktijken krijgen het steeds drukker en meer zorgtaken komen op ze af. De kwaliteitseisen en werkdruk zijn hoog. Het aantal patiënt-contacten is in rap tempo met meer dan 20% toegenomen. Patiënten eisen meer tijd op en bellen twee keer zo vaak naar de praktijk voor adviezen en een consult. Patiënten verwachten dat hun huisarts altijd bereikbaar is. Een betrouwbare telefonie-omgeving kan huisartsen en assistenten ontlasten en hen zo in staat stellen om alle aandacht op de patiënten te richten.


KRITISCHE COMMUNICATIE

Ontvang brandmelding op smartphone, IP telefoon, DECT of pager
Voorkom onnodig paniek bij calamiteiten. Bij een calamiteit zoals brand is een snelle, kalme ontruiming gewenst, met name bij organisaties waar een luid alarmsignaal tot paniek kan leiden. Denk hierbij aan zorginstellingen, hotels, theaters en gemeentehuizen.

Stil alarm, stille ontruiming: Een brand kan een grote impact hebben. Met name in verzorgingstehuizen, ziekenhuizen, hotels, theaters en andere publieke sectoren waar veel mensen samen komen, kan een brand veel slachtoffers veroorzaken. In geval van een brand wil je daarom snel en adequaat geïnformeerd worden en gelijk hulpdiensten kunnen informeren. Een brandmelding hoeft echter niet altijd te betekenen dat er direct tot ontruiming over hoeft te worden gegaan (vals alarm, beperkte omvang). Luid alarm kan daarbij zelfs onnodig tot paniek leiden, met name onder de groep mensen die hulpbehoevend zijn. Een stil alarm biedt daarbij de oplossing.


« terug


Telecom